Skip to content
  • Home
  • Start Here
  • Resources
  • Live Chat
  • Off-Topic
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

insanely thirsty when not drinking raw milk

Scheduled Pinned Locked Moved
5 Posts 4 Posters 162 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • fighterhpF Offline
    fighterhpF Offline
    fighterhp
    wrote last edited by

ive tried drinking around 20 eggs every day and it barely helped. ive abstained from drinking water, and even though i know it wont get better with my thirst, it quenches it longer than the eggs.

when i do get milk, everythings fixed. energy levels are up and everything feels good.

i eat mostly grounded grass-fed beef only grounded once and is bought frmo a farmers market (in Sweden), raw pasture raised eggs, some spring water and raw liver. when i have milk i make my own unpasteurized cheese and butter. sometimes ill buy previously frozen bone marrow but i dont know how bad that is. please help me

1 Reply Last reply
    0
    • zygomidusZ Offline
      zygomidusZ Offline
      zygomidus
      OG
      wrote last edited by zygomidus

Undvik fryst mat. Äggen är bra. Om du inte har mjölk så kan du äta vattenmelon och sen höj fetthalten till typ 35% på köttet som du äter. 20% är en ganska låg fetthalt för nötfärs eller vad du nu köper så ät mer fett generellt. Försök att få tag på rått djurfett(inte fryst) för billigt(borde inte kosta under 80kr/kg). Ät inte frukt med något annat och vänta minst 30 min efter du åt vattenmelon. Om du är törstig direkt efter du drack och åt är det detox och du kan äta lite extra fet för att minska torrheten i munnen. Låt det täcka munnen och halsen fast inte med äggulor.

Enjoy the raw milk and get healthy!

fighterhpF 1 Reply Last reply
      0
      • zygomidusZ zygomidus

Undvik fryst mat. Äggen är bra. Om du inte har mjölk så kan du äta vattenmelon och sen höj fetthalten till typ 35% på köttet som du äter. 20% är en ganska låg fetthalt för nötfärs eller vad du nu köper så ät mer fett generellt. Försök att få tag på rått djurfett(inte fryst) för billigt(borde inte kosta under 80kr/kg). Ät inte frukt med något annat och vänta minst 30 min efter du åt vattenmelon. Om du är törstig direkt efter du drack och åt är det detox och du kan äta lite extra fet för att minska torrheten i munnen. Låt det täcka munnen och halsen fast inte med äggulor.

fighterhpF Offline
        fighterhpF Offline
        fighterhp
        wrote last edited by

@zygomidus Vad får rått djurfett rekommenderar du? Det finns entrecotebitar med fett som jag också brukar köpa. Är det några problem med att köpa vattenmelon från willys, coop eller hemköp då de kanske behandlat den dåligt?

Jag har också en fråga angående socker, då jag slutat konsumera ohettad honung och frukt eftersom jag har hört att det är dåligt långsiktigt men bra för energi för muskler osv. Jag bör prioritera fett, det vet jag, men när jag ej har tillgång till opastöriserad mjölk blir det skumt med energinivåerna. Skall jag enbart konsumera vattenmelon, eller är det okej med ohettad honung också?

1 Reply Last reply
        0
        • raw_sunscreenR Offline
          raw_sunscreenR Offline
          raw_sunscreen
          OG
          wrote last edited by

Try drinking lake water it would be fine but might be to polluted but its the best thing or you could add as little salt as possible even tho that would just worsen the taste its fine but try whats best for you

1 Reply Last reply
          0
          • Warrior's HeartW Offline
            Warrior's HeartW Offline
            Warrior's Heart
            OG
            wrote last edited by Warrior's Heart

First answering in non English conveniently prevents any debates and possible corrections of the contents of your answers. " Google translate" is not a solution to this as you know no one will do it.
            Secondly, for the love of God do NOT drink lake water as someone suggested Lmfao. Sweet water reserves around Mother Earth have become so polluted.
            According to Aajonus it was 30% of water , and that was TWO DECADES ago.
            I have the same more or less friend and the answer is tomatoes. Fuckin tomatoes blended . You can experiment by adding cucumber, and or honey , and or unpasteurized ofc vinegar.
            You can also try the moisturizing formula with extra lemon juice and adding some water sparkling or not.

Trust me these are powerful solutions, if you dont have milk, since I
            A. live in a way hotter climate and
            B. have the same issue, more or less, like you. I also workout.

Ps: the colder the tomatoes the more effective.
            Ps B : if you make your own cheese save the whey so you can make the sports drink which is way more effective.

All the best.

1 Reply Last reply
            0
            Reply
            • Reply as topic
            Log in to reply
            • Oldest to Newest
            • Newest to Oldest
            • Most Votes

• Login

• Don't have an account? Register

• Login or register to search.